torsdag 5 mars 2009

Gissa vad som händer


om man slukar en varmkorv utan att tugga strax efter man har ätit 3 dl torrfoder till middag och stulit lite pasta mm. Vilde kan berätta....
Husse tappade en korv. Tänkte det var bäst att äta den innan den landade på golvet. Men sen kändes det jättekonstigt i magen. Jag kräktes och kräktes. Allt kom upp, även gräset jag ätit på promenaden och allt godis jag fick när matte och jag tränade på klubben i dag. Typiskt!! Efteråt mådde jag illa och det rann vatten ur min mun. Matte pussade mig och torkade mig om nosen tills jag mådde bra igen. Sen fick jag potatismos med extra smör. Det lugnar magen sa matte. Så nu mår jag bra igen, men det var inget kul........
Matte tar över: Vi tränade ingångar vilket gick bra. Gör som så att jag försöker hålla V borta, sen ställer jag mig i tävlingsposition. Vips så sitter han där med jättefin kontakt. Tack Niina för att du "pressade" mig vidare. Nu börjar jag sätta ihop momenten och även länka ihop fler moment. Spännande!! Vilde har nu två dagars vila innan den roliga träningen fortsätter. Ska till Stockholm i morgon och på lördag är det provledarutbildning för Tolarklubben. Det ska bli intressant.

Inga kommentarer: