lördag 21 mars 2009

Det blir sällan som man tänkt sig


Nu är lilleman helt frisk och sitt vanliga busiga jag igen. Skönt! Tjejernas lillsemester är alltså slut för den här gången... Hade ju som jag skrev, tänkt att träna igår med tji vad jag bedrog mig. Det stormade och regnade hela dagen. Självklart blev det en långpromenad och vi passade på att träna fotpositioner och ingångar. Men den "riktiga" träningen fick alltså ställas in. En klok kompis sa en gång att det är ingen idé att planera för mycket. Man vet ändå aldrig vad som händer i framtiden. Är böjd att hålla med henne just nu. Av hela veckans noggrant planerade träning blev det 1 (eller 2 om jag kan idag) tillfällen. Kan jag dra någon lärdom av det? Nåja, man får vara glad för det som blir.
I dag är sista dagen. Jättetråkigt. Gode maken och jag konstaterar att veckan gått alldeles för fort. Vart tar tiden vägen?

Inga kommentarer: