tisdag 5 augusti 2008

Om om inte fanns

Så kan jag nog summera helgens special. Jag är absolut nöjd med tjejernas insats. Men ni vet, det där berömda om-et. Kommer att, precis som för Fegenveckan, ge varje hund en egen bloggruta.
Där berättar jag mer. Men arrangemanget var toppen. Tyvärr missade jag det allra sista för det drog in ett rejält oväder. Och jag är så förtvivlat åskrädd. La benen på ryggen och därmed fick jag inte se Kuta bli Tollarmästare. Synd!!
Som vanligt var det massor av känt folk så dödtid fanns det inget av. Efter drygt sex år med tollare börjar det bli en del vänner och bekanta. Hade också sällskap av Rolf med Freja som gick valpkursen jag hade i våras. Kul! Kom hem igår eftermiddag och stack direkt till skjutbanan för att för första gången skjuta med älgstudsare. Jädrans vad det small! I morgon ska jag börja med att skjuta på rörligt mål med studsaren. Får se hur det går.

Inga kommentarer: