torsdag 7 augusti 2008

Slapp och slö

Tänk vad skönt det är att ta det lugnt! Just nu gör jag nästan inget annat än slöar, tränar hundarna lite grann och skjuter med älgstudsaren. Det här är livet!!

Till helgen far lilleman o jag till Stockholm för att börja på kurs hos Susanna Hallgren. Det ser vi fram emot! I nästa vecka startar agilityn upp igen. Har anmält Lovis till ett par tävlingar också för att ha något att träna för. Och sen, suck, är det dags att börja jobba igen. Gör det genom att vara borta en hel vecka från familj och hundar. Jag skulle ljuga om jag sa att jag ser fram emot det! Vart tog semestern vägen???

Ska hålla en apporteringskurs i höst. Den blev fulltecknad på nolltid. Skönt att slippa bekymra sig för det! Nu ska jag nog spela lite dataspel.... Vofsisarna sover så sött.

Inga kommentarer: