lördag 23 augusti 2008

Ääääääääntligen en pinne!


Efter en hel arbetsvecka i Stockholm där dagarna varit riktigt långa (ofta arbete till 22.30) kom jag hem igår till tre understimulerade hundar. Packade bilen med agilitybagen och stack iväg med Lovis till Borås för att tävla. Och se, vi tog vår första PINNE! Vi fick den i hoppklassen. Kom tvåa av dryga 20 startande och knep en av de två pinnar som stod på spel. Underbart!! Det känns så skönt att isen är bruten så att jag vet att vi kan!
I agilityklassen snurrade vi till det. Tyckte hon var rätt ofokuserad och det slutade med en diskning. Men vad tusan..., första pinnen för oss så jag kommer att sova gott i natt!

Nu ska jag ut med hundarna o sen ska P-R o jag på fest. På måndag väntar ny Stockholmsresa. Är tillbaka igen på onsdag. Pust. Det går i ett!!

Inga kommentarer: