tisdag 11 mars 2008

Mer valpar

Har nu tillbringat ett par dar (ett par timmar åt gången) hos Louise och alla valparna. Snacka om att glöma tid och rum! Det ger så mycket att få se valparna lite mer regelbundet. Tycker fortfarande att jag valt helt rätt. Nu verkar det som om jag får min önskan om valp uppfylld! Men vis av erfarenhet vill jag inte ropa hej innan.... Deppade ihop nu på eftermiddagen då det verkar som om jag inte har möjlighet till ett besök i morgon. Kanske kan jag få till en blixtvisit (vad nu det ska tjäna till). Insåg att jag snart inte får träffa de andra mer som valpar. Om jag känner så, hur är det inte då för Louise, Eva och Ulf, Annika och de andra som följt valparna riktigt nära?!?
Louise lilla Qlura är helt ljuvlig förresten. Hon har en riktig guldklimp där tror jag.

Ska bli intressant att se utfallet på söndagens test. Inte för att jag tror att något revolutionerande dyker upp, men i alla fall.
Han som jag hoppas och tror är Vilde är en fullständigt bedårande blandning av mysnalle och krokodilpiraya. Sannolikt går han på uppåt-tjack och har mobbingtendenser. Precis som jag vill ha min hund!! Astrid o Lovis kommer att få spader så det blir till att freda dom så gott det går. Nu har vi snart bara en vecka kvar till den stora hämtdagen. Åh vad jag längtar. Men innan dess som sagt en vecka i Åre.

Inga kommentarer: