måndag 17 mars 2008

Lite av varje

I dag har vi strålande sol!! Därför stannade jag inne på förmiddagen och försökte mig på att lägga in fotoalbum. ;o) Det går sådär. (Blev ett bildspel i stället) Får fortsätta i morgon eller någon dag när solen inte skiner. La ner arbetet och vi (Per-Ragnar o jag) tog en långpromenad på sjön med tjejerna. Medvind bort och motvind hem. Bra träning, men när jag kom hem visade det sig att stegräknaren glidit på sned och inte registrerat ett enda steg. Suck. Vi som har en tävling på jobbet. Får prata med lagledarIngrid om hur jag ska göra. Alla ska nämligen gå till "Amsterdam" så det gäller att ligga i!
Har fixat med Vildes betalning så snart är han min på riktigt!! Pratade med Louise som har valptestat dom nu. En spännande kull verkligen! Vilde var cool som vanligt. Bara han inte blir för cool, för det är en vilde jag vill ha. Men det lär inte vara någon risk för lugna hundar i den kullen...... Nu ska jag softa ett tag och njuta av att jag är ensam hemma. Sen blir det väl några km på skidor i eftermiddag. I går nöjde vi oss med 5-6 km. Kändes lagom efter att ha vilat mig i form sen 2006. 2007 stormade det hela veckan = ingen skidåkning. Jag är inte fakir.

Inga kommentarer: