måndag 12 maj 2008

Wettex


I dag har jag dissekerat högar. Kan konstatera att han fått i sig mer trasa än jag trodde. Med andra ord kommer den ut!! Dessutom har den saknade nappdelen identifierats, så nu börjar jag känna mig rätt lugn. Det är full fart på magen i alla fall. Var på klickerkursen med Vildobert. Passade på att väga honom. Nu väger han 10,6 kg min lilleman. Vad hände med min 4-kg baby? På kursen visade han framtassarna. Det är svårt att inte falla i gränslös beundran för lilleman! Vildes pappa har varit ute på viltspår och fått ett förstapris. Vi är så stolta. Annars inget särskilt. Till helgen ska Astrid, Vilde o jag åka till Fegen på en lagtävling tillsammans med Jan-Inge och Aramis. Det ser vi fram emot. Innan dess är det valpkurs, jägarkurs och agilitykurs som vanligt. Ingen vila mao. Ska försöka skärpa till mig och uppdatera med lite bilder. Hej svejs!

Inga kommentarer: