torsdag 29 maj 2008

Kul och puckat

Gårdagen var kul!! Först avverkade jag mitt första pass på skjutbanan. Det var så kul!! Precissionsskjutningen gick utmärkt. Att skjuta stående mot en älgtavla var heller inga problem (just då). Men jag inser att när vi kommer till provet är det helt annorlunda. Men den dagen, den sorgen.
Tyvärr kunde jag inte stanna så länge för sen bar det av i full fart till agilityn! Och det är ju lika kul!! Lovis skötte sig jättebra och vi fick så mycket beröm. Och hemläxa över sommaren. Paulas medskick var - Du måste förstå att du har lärt henne något. Lita på henne, hon kan! Och visst kunde hon min sprattelgumma. P-R var med o tittade. Han har inte sett oss på länge och erbjöd sig på stående fot att bli min coach. Ha! Det skulle avsluta ett långt äktenskap snabbare än han kan säga återkoppling.
Idag är jag grinig. Har ännu inte kommit ut på lunch. Det är för varmt för vofsisarna just nu. Sen var det ju så att Vilde skulle bli konferenshund om ett par veckor. Men det visade sig att dom hade tänkt att placera honom antingen bunden vid ett träd eller ensam i en lägenhet där jag inte fick bo. Snacka om idioter. Kommer aldrig att lägga någon av alla de kurser och konferenser jag årligen anordnar där. "Mina" pengar ska dom iaf inte få :o( Får se vad vi gör om vi stannar i stan iaf och är sociala eller om vi tuffar hemåt samma kväll. Vi får se. Nu ska jag sura lite till....

Inga kommentarer: