söndag 11 maj 2008

Pust!

Nu har alla utom min mamma åkt hem. Måste säga att allt löpt på fantastiskt bra. Tjejerna har varit helt otroliga. 6 ungar som skrikit, gormat, sprungit, hoppat, slängt saker osv osv. Och inte ett enda klagomål. Jag har flängt omkring som en jag vet inte vad för att skydda mina älsklingar. Men det går inte att vara överallt. Vilde tog alla med storm. Även han var otrolig och var ovanligt lite bitig. Gav den minsta pussar i ansiktet vilket gjorde att han skrek. Då tappade han nappen som Vildobert genast stal. En halv napp försvann ner i gapet i morse. Resten lyckades jag rädda liksom skor, strumpor, leksaker, mat (nästan allt), kritor, pennor (utom en), hårband etc etc. Den enda stora missen var wettextrasan som delvis försvann ner i magen. Det hände när jag inte var hemma. Man ska aldrig delegera... Går nu och väntar på att den ska komma ut. När alla barnen med föräldrar åkt gick vi ut en skön promenad. Och nu råder friden! Det är dammsuget, tvättat och klart. Härligt!!! Håll nu tummarna för att wettexduken kommer ut som den ska!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi håller alla tummar vi kan för att disktasan kommer ut. Vi vet vad som kan hända anars.
Lycka till med din vilde nu när lugnet lagt sig.
Phernilla och Ruskusarna