fredag 27 november 2009

Förkylt

Nejdå, jag har inte glömt min blogg. Är bara allmänt uschlig med en enveten förkylning som inte riktigt vill däcka mig men heller inte vill gå över. Det är så segt. Dom stackars småttingarna som numera är helt friska tycker matte är jättetråkig. Stapplar runt i skogen och försöker träna så mycket jag orkar, dvs inte så mycket. Dessutom kommer jag att vara borta större delen av helgen och på tjänsteresa måndag till torsdag. Suck.....
Vilde fortsätter att vara överladdad så fort vi tränar. Men jag lägger inte så stor vikt vid det annat än att jag är extra extra noga med hans attityd innan han får göra något. Försöker att inte hålla honom på sträckbänk utan i stället försöka hitta lugna övningar. Men det är sannerligen inte lätt med den hunden!

1 kommentar:

Nacho-Pacho, Prima-Donna och Sus-i-dus sa...

Hej Titti!
Va trist med hundarnas kennelhosta och din förkylning ovanpå allt annat. Men du kämpar på som vanligt kan jag se...
Vi ses den 21/12 om inte förr och då hoppas jag få se den Vilde Vildoberten in action...om nu inte snön lägger sig för djup i Bålstaskogarna!