söndag 27 juli 2008

Veckans Astrid


Jag var ju minst sagt orolig inför veckans träning, men det hade jag inte behövt vara. Astrid hade jättekul. Men jag tycker inte att jag kommer längre i min träning. Vi står och stampar med samma problem som vi haft länge nu. Jag kommer att fortsätta träna hemma till husbehov men nu är det sannolikt slut med kurser. Ett o annat wt o prov kommer det säkert att bli för att ha ett mål med träningen. Men sen räcker det. Jag har säkert inte pressat henne tillräckligt, men samtidigt är det så att vi båda ska ha kul. Och hon fixar inte pressen utan blir bara låg. Kanske hittar vi tillbaka om jag fokuserar på V i stället. Vi får se. Problemen? Hon är suverän i vatten men ibland går det inte att få i henne. Hon är jätteduktig på dirirgering men ibland tar hon inte ens ett steg ut. Hon är en ypperlig markör men ibland hämtar hon inte ens en enkelmarkering osv osv. Tro mig, jag har prövat ALLT! Suck. Men hon är världens mest underbara!!

Inga kommentarer: