söndag 6 juli 2008

Kaloribomb

Idag har det regnat o regnat. Men vi hann med en lång, härlig promenad längs strandkanten innan himlen öppnade sig. Tack och lov har hundarna förtått att det är ofrivilligt, så dom har mest softat. För att trösta oss gick vi iväg till vårt bageri och handlade en jättepåse wienerbröd och bakelser som vi sedan tryckte i oss. Mums!! Bäst för mig att det är uppehåll i morgon så att jag kan ta min dagliga powerwalk igen. Men skönt att ha en mellandag!!
I går tränade vi som vanligt. Märker att jag kommit till ett nytt trappsteg med V. Har höjt ribban med avlämningar (förlänger tiden) och det är svårt. Däremot funkar låånga linjetag, stoppignal och alla möjliga apporter utmärkt.
I dag har han tappat sin första kindtand. Lilleplutt. Tjejerna trivs och mår bra! Nu ska jag laga middag.

Inga kommentarer: