måndag 21 juli 2008

Funkar!


Jodå, modemet funkar så här kommer en kort rapport (är vråltrött...) Vi har danska tränare i år. Så annorlunda! Dom arbetar enbart med positiv förstärkning. AoL tror att dom kommit till himmelen och flera knutar verkar vara på väg att lösas upp. Ska bli spännande att se hur resten av veckan blir. Fortsätter det så här blir det många nya tankespår. L som jag inte fått att lämna i handen på 6 år har i dag lämnat jättemånga gånger på rätt sätt. Och det är inget magiskt. Fungerar det hela vägen kommer det en utförlig rapport.
Stackars V är för en gångs skull på undantaget. Bra för tjejerna. Men det innebär att alla pauser och efter dagens träningar får jag ta tag i V's aktiviteter. Som ni säkert förstår är jag helt slut efter 8 timmars (totalt) träning. I dag dessutom i stekande sol. Men hundarna tycker att det är underbart och då är även jag nöjd.
Har (tyvärr) valt bort de sociala måltiderna för att kunna ge V den uppmärksamhet han behöver. Tack och lov har jag många goa kompisar här som ser till att jag inte glöms bort. Vilken tur jag har som har så många härliga människor runt mig!
Två av dom är Bengt och Jan-Inge som hjälper mig med hundar (de som inte har aktivitet) och annat här i livet som installation av digitalmottagare. Kompisar är bra!!
Nu ska jag vila lite inför kvällens aktiviteter!!

Inga kommentarer: