fredag 15 maj 2009

Mer Lovis

I morse hoppade hon omkring på tre ben så jag beslöt att ta veterinärbesöket idag. Handleden ser helt fin ut på röntgen, så någon artros verkar det inte vara. Tog Borreliaprov. I avvaktan på svaret är det strikt vila som gäller. Alltså inte ens utanför tomtgränsen. Stackars lilla skrutt. Men det viktigaste är att hon blir bra igen.
Jaana o jag har planerat avslutet på vår kurs. Har tagit fram 4 utmärkta slutövningar som knyter ihop säcken. Då jag vet att jag har kursdeltagare som läser min blogg ibland kommer jag inte avslöja något förrän efteråt ;o) Men kul blir det!!! Nu ska Erik o jag grilla. Ska passa på att njuta av att vara ensam med min stora pojk. Jacob är på tennisläger och gode maken är fortfarande på tjänsteresa. Skulle dammsugit i morgon, men det får bli hundträning i stället. Mycket bättre!!!

Inga kommentarer: