fredag 20 februari 2009

Stress

Nej jag har inte försvunnit. Håller bara på att slita ihjäl mig. Har varit i Stockholm i tre dagar, men lyckades att slänga mig hem för att träna Vilde och köra agility med Lovis. For sedan tillbaka till Stockholm. Vad gör man inte för sina hundar?
Hur som helst. Vilde är 100% understimulerad vilket innebär att han går loss på allt som inte är fast monterat. Och jag som ska iväg nu i eftermiddag igen..... Blääääääää. Men på söndag börjar våra jaktkurser. Och nästa vecka är det Niina-träning. Så det finns hopp om bättring.
I all hast, yours truly.
Å, jag glömde ju berätta att Astrids walk-up träning gick jättebra. Hon tyckte att det var toppen och var på sitt spralligaste humör. Hon är ju sju år, så hon fick hållas. De bistra labbetanterna fick gå där och korrigera sina lakritssnören. Jag hade en tyst, men heltaggad tollare vid min sida som gjorde precis det jag bad henne om. En härlig dag! (Finns dokumenterad på bildsidorna på www.gbgsektionen.se 1-2 dagarskurser. Det är jag som har den röda mössan)

Inga kommentarer: