söndag 15 februari 2009

Grattis igen

Jo då, brorsan har gjort det igen! 2 ettor i lkl 1 på två dagar. Kan det bli bättre? Vi bockar och bugar i största ödmjukhet!!!

Själva klämde vi ett träningspass på klubben. Det gick sååååååååååå bra. Först läggande. Det går precis som jag vill. Ökar störning hela tiden, och backar ibland. Olika belöningar vid olika tillfällen. Sen fot. Han har precis rätt position och följer hur bra som helst. Det är så kul! Och jag varierar antal steg och hur jag belönar. Vilde är vild av förtjusning. Vidare ligg kvar. Han låg med totalt fokus på mig trots att det tränade en flat precis intill. Tjo och bollar, men lilleplutt ville bara titta på sin mamma. Och så rutan. Jag kan jag kan sa han och flög in i rutan som vi flyttade runt. Avslutar med att springa in i full fart och leka med bollen. Apporteringen är inga problem. Jag lägger på massor av störning i form av godis och bollar. Ställandet funkar fint när jag backar. Börjar nu sakta glida in mot sidan men det går sådär. Snacka om ett moment som inte vill! Men jag var absolut nöjd med oss på träningen. Till sist inkallning. Lägger ut en godis långt bort. Efter det att han ätit den kallar jag in och han kommer med FULL fart. I dag länkade jag på ingången. Jabaha så dj-a läckert. Jag rös i hela kroppen. Nu är han trött efter en minst sagt inehållsrik dag.

Inga kommentarer: