lördag 31 januari 2009

Kärlek!

Vilde och Lovis är så otroligt förälskade i varandra. Även om sönerna väljer att kalla det för något helt annat, betydligt mer oromantiskt och grövre....... Vilde äter ett mål av 4. Men han är lika glad för det. Jag tycker att det är ok även om han nu börjar bli väldigt mager. Bara skinn och ben närmare bestämt. Men nu ska det väl bara vara ett eller två dygn kvar. Det häftiga är att det bara behövs att jag sätter in Lovis i bilen efter promenaden, som bestått av 100000000 försök till parning, så är han helt fokuserad på arbete. Nån kan säkert anklaga honom för att vara korkad, men jag väljer att beundra honom för hans fokus och vilja att arbeta. Men inte högbelastar jag honom dom här dagarna. Det vore synd om både honom och mig! Stackars Astrid är lite på undantaget. Försöker kompensera med massor av gos på natten när hon sover på min kudde.
I dag har jag haft en heldag med studiefrämjandet. De bjöd på föreläsningar av Kerstin Malm, Björn Forkman och Kenth Svartberg. Det var en jättebra och inspirerande dag som var helt rätt disponerad. För mig kom det roligaste sist (Kenth). Allt var inspirerande, men Björn och Kenth tillförde mig mest. Nu ska vi iväg på revy. I morgon är det dags att sparka igång Vildes träning igen. Nu har han latat sig i 3 dagar.

Inga kommentarer: