torsdag 29 januari 2009

Grattis igen




Idag gratulerar jag mina älsklingar Astrid och Lovis (Lovis på översta bilden). Hela 7 år är dom nu. Måste erkänna att det är med blandade känslor jag ser tiden gå. Att ha en vuxen, lite äldre, hund är härligt. Det mesta har fallit på plats och mycket är självklart. Men samtidigt finns det svarta hål vi obevekligen går mot... Men vad tusan, det gör vi ju redan från vår första dag, så idag ska vi fira (igen) och hitta på tokiga saker. Vilde ska få stå i bakgrunden. Det kommer han inte gilla.
Kan nämna att Vilde tjutit halva natten. Var äääääääääär min Lovis? gnydde han. Jag är rätt trött måste jag erkänna. Måtte höglöpet ta slut någon gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Astrid och Lovis på 7 års dagen!!! Hoppas ni får en bra dag!

Kram Syrran Zoya