torsdag 9 juli 2009

Felplanerad

Hur tänkte jag när jag tinade tre fåglar till idag? Borde nog sova i stället för jag är trött! Jag vaknar alltid tidigt och i natt blev sent sänggående...... Nåja, det regnar ute så än så länge vilar jag mig i form. Bra att det kommer lite regn för det är väääääldigt torrt ute. Men efter det vill vi ha sol igen!
I går ja. Tränade kanin med Vilde och det gick så bra att jag bara mös. Inte nått snack om vem som skulle ha den kaninen. Och vilken tur att matte hade en tennisboll i fickan sa Vilde.
Sen lämnade vi hundarna hemma och åkte till Bengt o Annelie. Åt en förstklassig middag o satt o tjôtade till fram på småtimmarna. Så trevligt!!!! Lilla Smilla tog oss med storm! En toppengullig liten tjej på 15v som är hur mysig som helst. Kan dom vara såna undrade vi som har Vildes valptid färskt i minnet.... Smilla visade sig dessutom vara intelligent för hon tillbringade de sista timmarna av kvällen i mitt knä på det mest förtjusande sätt. Kunde riktigt njuta av valpdoften igen! Stackars Humle kom lite i skymundan, men det är ju så att bli storebror. Humle älskar verkligen sin lillasyster och kan inte få nog av henne och av att leka. Underbart att se. Nu ska jag åka och prova kolvlängden på min nya bössa.