onsdag 17 juni 2009

Sista etappen!

Nu är vi på Fliken. Har haft en inspirerande träff med ett antal distrikts o aktivitetsansvariga. Fick med mig ett antal idéer och uppgifter som kan bli bra. Tina ska hjälpa mig med en idé-wiki. Hoppas att det kan bli något.
Kursen med Niina o Kent var, som förväntat, riktigt riktigt bra. Ser nya sidor av mig själv och lilleman varje gång vi får kvalificerad fokuserad coaching. Mycket att träna på och efter ett långt tankespår vet jag precis hur jag ska arbeta med min dumme galning för att få honom att arbeta för att få belöning. Träningsdagboken är fullklottrad o nu kan jag knappt bärga mig. Passade på idag när jag kom till Fliken o tränade i ny miljö. Startade fria följet helt omtumlande o efter belöningen tog vi oss tid och startade om med tydlig förberedelse. Såååå bra det blev. Vilde gillar en tydlig matte. (Han gillar iof alltid sin matte). Ställandet blev lika bra. Nu gäller det "bara" att få det att hålla ihop på tävling. Men vi tränar treans moment. Ska INTE böja mig utan ser ettan som en liten grop på min väg.
Hej hopp!

Inga kommentarer: