tisdag 23 februari 2010

Puls


Idag puls(ade) vi rejält. Uppvärmningspromenaden på 25 minuter tog en timme och vi var rejält trötta. Snö upp till låren på mig och hundarna slet! Fick stretcha Lovis efteråt. De andra var ok. Passade på att träna stadga med Vilde. Körde Astrid o Vilde parallellt. O Vilde satt helt tyst. Lite ryck i rumpan men det brydde jag mig inte om. Det var ljudet (tystnaden) vi tränade och det funkade finfint!!
I går tränade vi lydnad hos Git. Hann bara med ett pass pga annat som kom emellan. Vi körde fritt följ. Vilde var extremt splittrad. Git sa till resten av gruppen: Ni tycker säkert att det här ser helt perfekt ut, men Titti o jag ser alla små fel. Helt rätt Git!!!Men jag fortsatte att finslipa o vi fick till det såååååå bra. Fick frågan om vilken klass vi tävlade i. De såg rätt förvirrade ut när jag sa att vi inte orkat masa oss ur tvåan. Kanske dags att ta tag i den lösa högerarmbågen o planera start i vår.... Gulleplutt har ju sina + o -! Men mest +++++

Inga kommentarer: