måndag 15 februari 2010

Något helt annat

Först: Anita N kursen "frös inne" dvs det blev en kortvariant (tror jag) för Stockholmarna. Inte ens jag åker upp för 1,5 timme kurs. Men jag var så besviken!!

Så till helgens kurs, utan hund!!!! Jag har utbildat mig inom Reiki. Reiki betyder andligt styrd livsenergi - Universell livskraft och är en urgammal tibetansk heeling "metod". Det var en fantastisk omvälvande helg som förde mig ett stort steg framåt på min resa genom livet. Min kunskaper kommer jag att kunna använda både på människor och hundar, men framför allt på mig själv! Och nej, det är inget "hokus pokus" eller flum. Utan helt enkelt traditionell asiatisk visdom. Yngsta sonen som ville testa direkt sa att det var jätteskönt! Tur, för jag behöver all support jag kan få ;o)
Det ska bli spännande att se hur det kommer att utveckla sig. Framför allt ser jag fram emot min egen resa!

På hundfronten? Jo tack. Snart har Astrid slutat höglöpa vilket vi ser fram emot. Vilde ylar fortfarande vid den dörr vilken Astrid befinner sig bakom. Stön.... Men nu börjar hon iaf säga ifrån rejält. Snart kan flocken föras samman igen!

1 kommentar:

Emi och sTollarna sa...

WHAOO behöver du fler testobjekt så ställer säkert vår matte/mamma upp ;)
Hon kan behöva få ordning på sin kropp så vi kan får träna och ha roligt med henne....

Kramizar och nospuffar