söndag 21 februari 2010

Alla dessa beslut!

I dag har jag iaf fattat ett beslut som jag är nöjd med. Planen har varit att jag ska försöka komma med på ett B-prov med Vilde innan sommaren. Men nu har jag bestämt mig att vänta till i höst. Jag måste nämligen starta i april då maj och juni är fullt av egna uppdrag, arrangemang mm mm. Och som vädret är får jag inte till den träningen jag vill i den omfattning som behövs. Jag har i stort sett ingen att träna med vintertid vilket gör att den livsviktiga passiviteten har kommit på undantaget. Dessutom kommer jag inte hinna träna hela sammansatta prov tillräckligt heller. Så jag skjuter alltså på premiären. Skönt! I stället kommer jag att prioritera Vildes tävlande under hösten 2010 och under 2011. Alltså inte som nu hålla 4 kurser per termin. Dessutom kommer jag att arbeta i Baltikum under hela första halvåret, och med stor sannolikhet blir det under hela 2010. Så är det med det!!

1 kommentar:

Emi och sTollarna sa...

Klokt beslut Titti!!
Kramizar och nospuffar