onsdag 18 maj 2011

Ömsom vin, ömsom vatten....

Hundarna har haft tre träningsfria dagar i rad då jag varit i Stockholm. Trist tycker jag. Hoppas dom tycker detsamma.
I dag var i alla fall min äldste son tillsammans med Vilde och Astrid varit hos sjukgymnasten. Alla tre vuxna hundar får en genomgång varannan månad. Däremellan masserar jag och tränar på allehanda sätt. Astrid är nu i riktigt riktigt bra form!! Vår träning och min massage har gjort susen. Hon är som en ung hund i kroppen vilket också märks väldigt väl ;o) Vilde har jag arbetat extra med under konvalecenten vilket inneburit att han inte överarbetat frambenen vilket vi var oroliga för. Bra!! Däremot leker han så mycket, och våldsamt, med Moyo att hans kropp tagit rejält med stryk..... Så härifrån och fram till Moyo är vuxen är det utomhuslek som gäller samt lite lugnare bus inomhus. Det kommer att bli en utmaning för oss alla!
I morgon ska Paula m.fl. o jag ha en träningsdag. Det ska bli toppen!!

Inga kommentarer: