fredag 11 september 2009

Vad ska det bli avet?

Sitter o funderar över träningen och om livet i stort. Tänk om jag skulle kunna kombinera min utbildning till certifierad coach med mitt stora hundintresse. SBK har en utbildning till hundcoach. Den innehåller allt det jag redan läst. Kanske är det en karriärväg? Jag vet iaf att det här känns såååååå rätt oa jag har huvudet fullt av idéer. Nu SKA jag ta itu med mina drömmar (ja ja mål javisst!). Kursgården kommer att införskaffas så småningom. Dags att börja speja, men innan dess ska jag fixa en riktig hemsida. Tror att det blir lättare så. I morgon hade jag tänkt att träna hundarna hela eftermiddagen, men det blir utgång med mina nya kompisar i stället. Ser redan fram emot det. (men är fortfarande grymt besviken på att vi inte kom med nästa helg :o( ).
Har tränar platsliggning som en tok. Jag undrar så om jag lyckats flytta Vildes fokus. Han ligger med rätt attityd. Men det gäller ju att det håller på tävling....... Då kommer jag att få användning av mina färdigheter att coacha mig själv och i mental träning. Tänk om jag kunde göra det samma med lilleplupp!

4 kommentarer:

www.segerstorpshundar.se sa...

Vad spännande!!! Det kommer att passa dig som handen i handsken:) Vi syns nästa helg!

Nacho-Pacho, Prima-Donna och Sus-i-dus sa...

wow wow wow - av 127 ekipage så beskriver domaren hur just ni- Tollarbos Vilde von Ducke med förare fastnar på hennes näthinna. Ni är tydligen "en härlig glädje att se"
Wow - inte illa pinkat!

Nacho-Pacho, Prima-Donna och Sus-i-dus sa...

Har du inte läst "apportören"??? Där beskriver en domare hur ni fastnat på hennes näthinna!!!!

Titti sa...

Jo nu har jag sett!! Fick den senare än du. Vilken känsla!!!!