tisdag 18 februari 2014

Våren börjar pocka på

I helgen hade vi kursstarter för SSRK och dessutom årsmöte i Göteborgssektionen. Jag har suttit med i styrelsen en del år (6 tror jag) och som tack fick jag det här fantastisk fina bädden.
Upprymd av att fått en så fin present tillbringade jag tid efter jobbet igår med att styra och ställa med en massa praktiska saker. I dag skulle jag varit i Stockholm, men en nerriven ledning satte stopp för det. Fick i stället lite egen tid vilket känns lyxigt särskilt som hundarna har en vilodag idag dvs ingen långpromenad. Det får bli källarträning i stället. Vilde har varit ok sen senaste bakslaget i torsdags. Skönt! Han fixade till och med en tjuvrusning i går. Känns som om vi trots allt rör oss med små små steg framåt. Bakslagen är tack och lov korta.
Här är en bild av en av tikvalparna. Det är fyra i kullen. Vem som blir Jilla får jag veta om cirka tre veckor. Hjälp vad tiden går fort!

Inga kommentarer: