fredag 21 februari 2014

Inget ont som inte har något gott med sig!

Kan konstatera att om vi bortser från tån så mår Vilde bättre nu än han gjort på många år. Han är på väldigt gott humör, kelig och lekfull. Säkert beror en del på bristande fysisk aktivitet, men hans kropp får verkligen läka ut. Det känns så roligt att se honom gosa med Moyo som han inte gjort på säkert ett år. Förra säsongen körde jag honom hårt, i år blir det tvärt om. Jag lär mig mer om min hund och han lär sig kanske något han också. Om inte annat har han glädjen av att inte ha ont någonstans. För just nu verkar inte ens tassen besvära honom. Jag är glad för varje dag han slipper smärta. Dom andra tre mår prima. Även dom får ju en släng av vilosleven även om Moyo å sin sida har fått en rejält ökad träningsdos. Det mår även han bra av!I morgon ska Vilde och jag på en dagstur till Stockholm. Det blir kul!

Inga kommentarer: