tisdag 15 oktober 2013

Trevligt meddelande

Fick för ett par dagar sedan ett trevligt meddelande på min hemsida. Det är ett företag som heter vetzoo som hörde av sig och ville att jag skulle tittta in på deras hemsida. Spännande med rådgivning och dom har både hemleverans av hundfoder och hundgodis. Nu väntar jag och hundarna spänt på att få hem hundgodis! Annars är det lite stiltje just nu pga älgjakten. Vi sniker runt i skogsbrynen. Har lyckats förstöra hundarnas reflexvästar så jag överkompenserar med både orange väst och hatt. För att undvika allt för mycket röj hemma passar vi på att träna rapportering dvs linjetag, stoppsignal och inte byta dummies (det är för Moyo). Nu går det riktigt bra så det ska bli spännande att se om det funkar på wt eller om allt är glömt när det kommer till skott.... Fortsättning följer.

1 kommentar:

Jannie sa...

Hej!

Hittade precis hit lite lagom random sådär, och måste bara säga att dina hundar är otroligt fina! Vilka färger! Vi hade en liten Tollare till vän under sommaren, och de är ju verkligen väldigt fina hundar! Nu ska jag sätta mig och läsa lite här! =D Ha det bra!