fredag 11 oktober 2013

Evigheter sen sist

Vart tar tiden vägen??Upptäcker att jag inte bloggat på flera månader. Usch. Undras om alla glömt oss vid det här laget. Det vore inte konstigt. Men även om jag inte skrivit så har vi minsann inte legat på latsidan :) Astrid och Lovis som snart fyller 12 mår prima och hänger med på våra vanliga promenader. Ingen senioranpassning för dom inte vilket är skönt. Vilde och jag har startat 2 ggr på Tjp och fått 2:a pris båda gångerna. Jättekul förstås men ettan är ju det vi vill ha. Nåja, den säsongen är slut nu så nu kan vi träna ordentligt inför 2014. Då SKA vi upp i elit om han får hålla sig hel. Moyo har ställts ut på specialen och fick ett HP. Sedan har vi startat på wt och jag är så nöjd med vår insats. Min trevliga kille höll ihop rakt igenom. Ett oturligt byte i en felplanerad ruta resulterade i en nolla. Sen tossade han till det på linjetaget. Men 18, 19 och 20p på de tre andra rutorna ger mersmak. Vintern blir B-provsträning för fullt. Vilde och jag har också varit på ett par jakter och har vi tur kommer vi att vara med i ett jaktlag ganska snart. Själv ligger jag inte heller på latsidan. Mina kurser håller på för fullt. Jag har ett antal BPH-uppdrag och kommer förhoppningsvis snart att vara FB-R beskrivare (Funktionsbeskrivning retriever). Har dessutom påbörjat min utbildning till att bli certifierad SSRK instruktör så problem med ledig tid har jag inte. Här kommer lite bilder från sommaren och höstens aktiviteter. Ska skärpa mig med uppdateringar. Kanske blir det redan på söndag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Malin Keno Iver