torsdag 27 januari 2011

Funderingar


Är nästan helt säker på att det blir en hane den här gången också. På bilden ser du gullepluttarna jag i såfall kommer att välja mellan. Snacka om lyxproblem! Jag håller tummarna så att dom vitnar att båda testiklarna kommer på plats hos båda och att inga navelbrock dyker upp. Snacka om dödgrävarfunderingar...... Nej nu ska jag i stället njuta av att ha det lugnt och fridfullt i dryga två veckor till. Så fridfullt det nu kan vara med en Vildobert i huset!

3 kommentarer:

Stina sa...

Staaaaaackars dig Vilde!!!! Min mamma säger att jag slipper en lillebror i minst 2 år till - kanske t.o.m 4 år!!!!!

Men å andra sida så säger mamma att den lilla skiten till vänster är såååå gölle gölle gölle :/

Fnys! Som om jag inte vore gööööööllllle göööööölllle!!!!
//Raiko

Vildandsmamman sa...

Vilka sötnosar!
Men du kan nog vara lugn vad gäller navelbråck i alla fall. Känns det inte nu lär det inte göra det om två veckor heller....

www.segerstorpshundar.se sa...

Vilka underbara små sötnosar! Och så ett stort grattis till alla födelsedagsvovvarna!