måndag 21 december 2009

Snälla Vilde ställer upp på allt. Både med levande ljus i mun (på födelsedagen) och med smällkarameller vid jul. Om ni undrar är det bollen som han glor på :o) Jessica - det var förra årets julkortsbild som jag gillat så mycket att den fått ligga kvar. Inte kan jag använda den igen! Nu är den iaf utbytt!
Stina: Tack!!! Ska se om jag är så modig/rik att jag törs/kan.
O inte blir det någon träning med Anita B i morgon. För kallt o för mycket snö i Stockholm påstås det. Bah. Har vi tollare eller??? Nova Scotia betyder tåliga för väder o vind. Tränar fortfarande vatten med Vilde om jag hittar öppet sådant. O djup snö är finfint att lägga viltsök i. En liten filt gör att dom inte fryser om rumpan när dom behöver vänta länge har jag hört. Har aldrig testat. Mina hundar klarar sig utmärkt utan.
I morgon fortsätter julpysslet. Ligger efter lite, men fick ju en "ledig" måndag pga tji Anita. Alltså ligger jag säkert före efter morgondagen!

Inga kommentarer: