lördag 6 november 2010

Extremt rörigt



Vi har plötsligt fått för oss att flytta. Det är våra fritidsaktiviteter som fått oss att fatta beslutet. Jag vill ha en bättre lösning för hundarna och gärna en plats där jag kan hålla kurser. Käre maken söker en lösning för sitt mc-intresse. Vi springer på husvisningar samtidigt som vårt hus nu ska göras i ordning för försäljning. Alltså finns det väldigt lite tid för hundarna just nu. Astrid höglöper dessutom, så Vilde är helst hemma hos henne om han får välja. Hittade den här valpbilden på honom. Herrejisses så söt den gossen var. O tjejerna var minst lika söta! Det är dom ju fortfarande fast på ett annat sätt. I morgon är det dags för avslutningen på Reginas o min kurs. Tänk vad hösten gått fort. Ja åren går ännu fortare. Det blev väldigt tydligt när vi skulle uppge för mäklaren när vi gjort olika saker med huset. Vi sa 1-2 år fel hela tiden...... Fortsättning följer!

3 kommentarer:

Namn: Jessica sa...

Mmm, jag blir helt valpsjuk när jag ser sötnosarna!! /Kram Jessica & Stina

LInda och Sven sa...

Hoppas ni hittar något boende nära Bredared så vi kan gå ännu fler kurser för dig! :)

Sven och Linda

Birgitta sa...

Så spännande med flyttplaner. Förstår att det blir mycket jobb hemma nu. En visning kräver onekligen en insats innan. Lycka till, följer detta med spänning. Vilka underbara valpbilder, jösses så söta.