måndag 24 mars 2014

Den första nyheten

För ett par månader sedan blev jag kontaktad av en reklambyrå som undrade om jag ville vara med om en sommarkampanj. Först blev jag blev skeptisk men ändå nyfiken. Det visade sig vara en kampanj för Scalibor. Kampanjen går ut på att sex hundar utrustas med varsin Gopro-kamera och ska under 6 månader dokumentera sin sommar. Klart att jag hoppade på. Vilde som alltid trivs med olika upptåg blev det självklara valet av hund ur flocken. Nu fotar och filmar vi för fullt. Bilderna laddas upp på hans instagramkonto sommarenmedvilde. Följ oss gärna och gilla mina bilder. Vi har en egen liten intern skojtävling oss emellan. Du hittar oss här. Kul har vi även om det i början var mycket pyssel med att få allting att fungera. Många kassa bilder blir det, men en del riktigt roliga också. Här är en t.ex.
Bilden togs när Vilde satt bakom ett staket och hoppades på att jag skulle träna honom.

Inga kommentarer: