måndag 24 mars 2014

Den andra nyheten

Den andra nyheten, kanske den största i alla fall för mig personligen, är att jag kommer att sluta på mitt jobb den sista juli. Jag har jobbat för samma arbetsgivare i 25 år så det är verkligen dags att göra något nytt. Vi omorganiserar återigen och den här gången kändes det dags att tacka för mig. Vi skiljs som vänner vilket känns bra. Vad jag ska hitta på sen är fortfarande en öppen fråga även om jag har både drömmar, idéer och funderingar. Jag har i alla fall bestämt mig för att försöka klara mig på egen hand. Kommer under våren gå ett par kurser för att bredda mig inom det som kallas "change management". Det blir ett bra komplement till min coaching. Självklart kommer hunderiet också få ta plats. Det blir en spännande framtid hoppas jag. Men innan dess har jag ett par månader kvar att jobba och en lång skön semester. FB-R(funktionsbeskrivning retriever) drar igång nu också vilket förhoppningsvis blir en uppskattad beskrivning hos våra retrieveruppfödare. Läs mer på ssrk's hemsida

1 kommentar:

OmonSan sa...

Bra vågat! Lycka till =)