söndag 1 december 2013

Min lilleman

Så nöjd med min lilla Moyski! Idag "utsatte" jag honom för det svåraste, nämligen brudar!! Tre störtsnygga lakritssnören o han bara dog!!! Hur kan dom vara så snygga sa han???? Men du ska jobba sa jag!!! Ååååååååå vad han slet o det blev så bra! Klart att han föll igenom. O klart att han bytte ibland. Men det struntar jag i för det var inte det vi tränade. Han försökte verkligen o vi höll ihop min lilla kille o jag <3. Innan träningen han vi med en skön promenad med hela flocken. Sen var det fullt ös hemma med städning, julstök och matlagning. Moyo låg och sov med benen rakt upp mitt i allt ihopa. Skön kille :) I morgon ska Vilde få sig ett rejält lydnadspass. Vi längtar!!!

1 kommentar:

Vendela sa...

Härligt att du lyckas kombinera hundar, julstök och allt annat som måste göras i vardagen så här års! Var får du all ork ifrån?? :)