torsdag 18 april 2013

Moys news

Och så har lillgrisen och jag startat på inofficiellt B-prov. Jag ville stämma av var vi står i träningen och var helt inställd på att nolla. Men som du ser blev det inte riktigt så :) Vad som inte står i kritiken, men som gömmer sig bakom samarbetet är hans egenhet att ta en jätterunda innan han börjar på sitt första arbete. Han bara MÅSTE undersöka publik, andra hundar och området innan han hämtar första markeringen. Sen jobbar han på jättefint! Så det blev ett riktigt bra träningstillfälle där han efter första racet valde mig fullt ut. Han är fortfarande lite rörig runt fötterna. Men stolt och glad var jag över min lilla prins <3 <3

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Duktig kille! Bra jobbat :)

Elin sa...

Hej! Vi har en tävling i vår blogg där man har chansen att vinna ett exklusivt utställningskoppel värde över 250kr! :)

http://www.desisters.se/2013/04/tavling-vinn-ett-exklusivt.html

Kram /elin - desisters.se