tisdag 22 januari 2013

Nytt år - nya planer!

Så skriver 2013, och en bit in på den faktiskt. Har haft "blogglov". (Finns det något sådant?) Men även om jag inte skrivit så har flitens lampa lyst över mig. Våren kommer att bli hektiskt. Inte ovanligt när det gäller mig. Jag har en massa spännande uppdrag på jobbet, men det är en annan historia. Inom hunderiet kommer det att hända en hel del. Så det vete tusan hur jag ska hinna med bloggen. Men det går säkert :) Lite kortfattat inom den närmsta tiden: - Sökträning varje onsdag som jag inte är bortrest - Ska utbilda mig till BPH beskrivare i vår - Moyo och jag ska gå kurs - MÅSTE få till starter med Vilde i Lkl II..... - osv osv. Kommer att hålla "På gång" uppdaterad. Nästa vecka är det tre stora viktiga händelser!! På måndag fyller Vilde 5 år och på tisdag fyller Astrid och Lovis 11 år. Återkommer med bilder.

Inga kommentarer: